Mia Skäringer : Mia Skäringers video får folk att se rött: "Blir besviken" - Stockholm Alex

Latest

2017/09/25

Mia Skäringer : Mia Skäringers video får folk att se rött: "Blir besviken"

Mia Skäringer : Mia Skäringers video får folk att se rött: "Blir besviken".

"First I drink my coffee and then I do the things. Jag har ju som ni vet mina barn på halvtid. Då behöver man, tycker jag, ett bra utbud av vagnar, alltså en vagn för varje tillfälle, så man kan röra sig fritt i livet", börjar videon.

https://stockholmalex.blogspot.com/2017/09/mia-skaringer-mia-skaringers-video-far.html
                                                         Mia Skäringer

Mia Skäringer har fått tusentals kommentarer och flera påpekar att det är just Isabella Löwengrip hon imiterar, då Isabella gjort en reklamfilm för just babyshop innan där hon pratar om barnvagnar. 

Nu slår Isabella Löwengrip tillbaka på bloggen och skriver att hon inte brukar reagera eller kommentera elaka kommentarer, men att den här gången sved det.


https://stockholmalex.blogspot.com/2017/09/mia-skaringer-mia-skaringers-video-far.html
                                                 Mia på Grötö, Mia Skäringer, Solsidan


"Men just när det kom från Mia Skäringer sved det lite. Jag har älskat hennes kamp för kvinnor, för att man ska få vara som man är, se ut som man vill och hur hon har ifrågasatt normer och ideal. Men så kommer ett klipp som det här", skriver hon.

Isabella menar att Mia klankar ner på andra kvinnor istället för att hålla henne om ryggen.

"Kvinnor klankar ner på andra kvinnor. Jag blir besviken. När ska det sluta? När kan vi kvinnor bara hålla varandra om ryggen och backa upp? Det finns mycket jag kan bli irriterad över men jag skulle aldrig idag hacka eller göra mig lustig över en annan kvinna offentligt".

https://stockholmalex.blogspot.com/2017/09/mia-skaringer-mia-skaringers-video-far.html
            Mia Skäringer kämpar med amningen i ”Solsidan” – det här klippet är SÅ klockrent


Flera har även kommenterat under Mias film att det inte var roligt, utan att hon gör narr utav en annan kvinna.

"Systerskapet måste få gå före i det offentliga, det är min övertygelse", skriver Isabella på bloggen.

Se Mia Skäringers film i spelaren ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar