Natasha Crown : Svenske Natasha (24) skal forstørre rumpa for fjerde gang - Stockholm Alex

Latest

2017/09/16

Natasha Crown : Svenske Natasha (24) skal forstørre rumpa for fjerde gang

Natasha Crown Svenske Natasha (24) skal forstørre rumpa for fjerde gang. Natasha Crown har et mål om et rumpemål på to meter.

https://stockholmalex.blogspot.com/2017/09/natasha-crown-svenske-natasha-24-skal.html
                  BABY GOT BACK: Svensken lever av rumpa si og viser den gladelig frem – så ofte og så  avslørende som mulig. Natasha crown.


> Det startet allerede i puberteten da jeg fikk pupper og rumpe. Jeg elsket kroppen min så mye og ville ha mer, forteller 24 år gamle Natasha Crown i en ny britisk TV-serie om plastisk kirurgi.

Crown er én av to svensker i serien «Plastic & Proud». 27 år gamle Pixee Fox figurerer også i serien. Hun har vært igjennom 16 plastiske operasjoner, blant annet reduksjon av seks ribbein.

Blir kåt av meg selv

Men for Crown handler det om å bli større, ikke smalere. Den første rumpeoperasjonen tok hun i en alder av 20 år. Siden da er bakdelen forstørret totalt tre ganger og hun måler nå 182 cm i omkrets, skriver The Mirror.

> Jeg er besatt. Det første jeg gjør om morgenen er å se på rumpa mi i speilet. Jeg elsker å ha en stor rumpe. Når jeg går, så rister rumpa så mye at jeg blir kåt av meg selv, sier hun i programmet.

TV - kameraene følger henne mens hun venter på at legene skal gi henne grønt lys for en fjerde silikonoperasjon. Til slutt gir plastisk kirurg Dr. Beme henne gladnyheten om at hun kan legges under kniven på nytt. Da kan hun kanskje bikke to meter rundt hoftene.

Selger rumperistevideoer

24-åringen fra Göteborg tjener penger på å selge videoer
og bilder av seg selv på nett, og legen konkluderte derfor med at «hun vet hva hun vil og har sterk psyke ».

Crown jobber også som glamourmodell, men i motsetning til andre modeller, så er hun ikke opptatt av vekten. Hun spiser mye sjokolade og annen fet mat i håp om å legge på seg mer rundt rumpa.



https://stockholmalex.blogspot.com/2017/09/natasha-crown-svenske-natasha-24-skal.html
   Hut hut, Anyone one wanna be my left tackle ;) #natashacrown #68inches #massive #thick #gigantic

Foreldrene sier imidlertid i serien at de er redd for helsen hennes. 24-åringen forteller at familien har kalt henne for ei ku, men at hun ikke tar seg nær av de stygge kommentarene – selv ikke fra familien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar