Eric Saade : Eric Saades beslut ändrade programmet efter Kikkis sjukdom - Stockholm Alex

Latest

2017/11/12

Eric Saade : Eric Saades beslut ändrade programmet efter Kikkis sjukdom

Eric Saades beslut – ändrade  programmet efter Kikkis sjukdom

Kikki Danielsson har haft svårt att delta i aktiviteterna i "Så mycket bättre" på grund av sin svåra reumatism.
Något som gjorde att Eric Saade valde att lägga om hela sin dag i TV4-programmet, för att Kikki inte skulle bli utanför.
Artisterna fick en nära relation och pussades med varandra under inspelningen.
– Jag hade tänkt göra något annat, men jag ville liksom inte att någon skulle bli utanför, säger Eric Saade.


Eric Saade : Eric Saades beslut ändrade  programmet efter Kikkis sjukdom

                   Eric Saades beslampa-ändrade Programmt efter Kikkis sjukdom...


Eric Saade står i centrum för lördagens avsnitt av "Så mycket bättre" i TV4.
På sin dag bjuder han med de andra på att fiska och äta pannkakor - men så var det inte tänkt från början.
Eric Saade berättar att han ändrade planerna för sin dag för att Kikki Danielsson skulle kunna vara med på aktiviteterna. Tidigare har Kikki Danielsson nämligen tvingats avstå från både Uno Svenningssons och Anders Wendins aktiviteter på grund av sin reumatism.


Eric Saade : Eric Saades beslut ändrade  programmet efter Kikkis sjukdom
                                    Kikki Danielssons ändrade plan i TV4 | Nöje

– Hon var med på mina aktiviteter också. Jag hade tänkt göra något annat, men jag ville liksom inte att någon skulle bli utanför, för hon har inte varit med på de andra aktiviteterna. Och då ändrade jag aktivitet för att hon skulle kunna vara med, säger Eric Saade.


LÄS MER : TV4 stoppade Kikki – fick inte vara med

Eric Saades kärlek till Kikki Danielsson

Artisten menar att det var jätteviktigt för honom att ingen skulle hamna utanför i programmet, och att han därför valde att anpassa sig efter Kikki Danielssons behov.
– Jag ville inte göra det annars. Jag har väldiga problem när någon blir utanför i en grupp, jag hatar sådant. Därför anpassade jag mig lite på min dag för att alla skulle kunna vara med, säger Saade.
"Manboy"-artisten berättar att han fick fin kontakt med Kikki Danielsson under inspelningen av "Så mycket bättre", och avslöjar att de kom så nära varandra att de gick omkring och pussade på varandra. Kikki Danielssons berättelse berörde på djupet, förklarar Eric Saade.


Eric Saade : Eric Saades beslut ändrade  programmet efter Kikkis sjukdom
         Artisten Eric Saade, 24, och STORBLOGGAREN Nicole FALCIANI, 18, har flyttat ihop...


– Jag och hon gick och pussade på varandra lite hela säsongen, även om man inte har fått se det i tv. Vi tycker om varandra väldigt mycket, och jag har försökt ge henne extra mycket kärlek. Hon har ju sin historia att berätta nästa vecka, och den är väldigt speciellt, och jag tyckte hon behövde lite extra kärlek helt enkelt, säger Eric Saade.

LÄS MER : Stora ilskan mot "Så mycket bättre": "Dåligt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar