Loreen :Loreens överraskning i direktsändning - Stockholm Alex

Latest

2017/11/27

Loreen :Loreens överraskning i direktsändning

Loreens överraskning i direktsändning

Lorine Zineb Nora Talhaoui gästade Nyhetsmorgon för att promota sitt nya album. 
Men tittarna fick sig en överraskning.
Artisten hade valt att snagga sig. 


Loreen :Loreens överraskning i direktsändning
                               Melodifestivalen 2017: Loreens bröstmiss i Skellefteå...


Under söndagen framförde Lorine Zineb Nora Talhaoui en låt från nya albumet "Ride" i Nyhetsmorgon men det var inte bara musiken som var ny – utan även hennes frisyr. Lorine Zineb Nora Talhaoui hade bytt ut sitt långa svall och körde i stället på snaggat.
– Utan hår blir det genast mycket mer kraft tycker jag. Vi kvinnor har väldigt mycket kraft. För mig kommer min kraft fram på ett helt annat sätt så här, säger hon.


Loreen :Loreens överraskning i direktsändning
                        Här är Loreens chockförvandling – hyllas av fans | Aftonbladet

När stjärnan snaggat sig vill hon inte svara på men hon trivs mycket bra i sin nya frisyr.
– Man står ju öppen i hjärtat när man skapar och när jag gjorde “Euphoria” tror jag att håret var ett sätt att skydda hjärtat. Stegvis har jag vågat komma fram lite mer och nu är det dags. Nu vill jag stå i min egen kraft.

LÄS MER : Därför visade sig Loreen naken

Lorine Zineb Nora Talhaoui hyllas på Instagram av fansen


Loreen :Loreens överraskning i direktsändning
                  Lorine Zineb Nora Talhaoui Instagram efter uppträdandet i Tv4.


Efter sändningen började hyllnings kommentarer på Loreens Instagram att strömma in.
Så fint du sjöng på Nymo! Plus du var riktigt snygg”, skriver en person på Instagram.
”OMG, är det du?”, skriver en annan.

Loreens nya album "Ride" släptes i fredags.

LÄS MER : Loreen avslöjar hemliga kärleken : "En bondlurk"