Tilde de Paula : Tittarnas ilska mot Tilde – efter tabben - Stockholm Alex

Latest

2017/11/13

Tilde de Paula : Tittarnas ilska mot Tilde – efter tabben

Tittarnas ilska mot Tilde – efter tabben

Tilde de Paula Eby råkade svära när hon fick ett tv-pris.
Reaktionerna blev starka och efteråt har folk på stan kommit fram för att kritisera programledaren – något som fått henne att må dåligt.
– Jag fick så mycket skit, säger hon i "Hellenius hörna".



Tilde de Paula : Tittarnas ilska mot Tilde – efter tabben
                                                                     Tilde de Paula

Programledaren Tilde de Paula Eby gästar söndagens avsnitt av "Hellenius hörna", som sänds på TV4 klockan 20.00.
I programmet frågar David Hellenius sin gäst hur han tror att tv-tittarna uppfattar programledaren.
– Jag tror att jag uppfattas som ganska glad, jag hoppas att man uppfattar mig som påläst och jag hoppas också att man uppfattar mig som snäll. Sedan tror jag faktiskt att man uppfattar mig som ganska präktig och politiskt korrekt, säger Tilde de Paula Eby i programmet och fortsätter:



Tilde de Paula : Tittarnas ilska mot Tilde – efter tabben
                                   Tittarnas ilska mot Tilde-efter tabben i TV


– Grejen är den att jag har kommit fram till att jag är ganska präktigt. Jag tycker att man ska vara snäll och att man ska göra sitt bästa. Jag är ju så på riktigt.

LÄS MER : Därför nobbar David Hellenius SVT och Melodifestivalen

Tilde de Paula Eby berättar dock att hon svär mycket mer när hon inte är i tv-rutan.

– Jag svär mycket, mycket mer egentligen än vad jag gör i tv.
När Tilde de Paula Eby råkade svära i tv en gång blev reaktionerna mycket starka.
– Jag svor en gång och det var när jag fick priset för Sveriges bästa kvinnliga programledare och så mycket skit som jag fick för att jag sa fan i tv. Folk har kommit fram till mig på stan och sagt "jag gillar verkligen dig men...".
Tilde de Paula Eby mår dåligt av påhoppen
Påhoppen har påverkat Tilde de Paula Eby mycket.
– Jag mår så dåligt för jag är så känslig. Jag är helt överkänslig. Jag har ett behov av att vara älskad av alla och det går ju inte ihop när man jobbar som programledare.

LÄS MER : Stefan Löfven om kärleken till Ulla

David Hellenius tycker att det hela är orättvist.
– Steffo kan ju sitta i kalsonger, äta skumbananer och röka cigarr och alla applåderar. Är inte det lite orättvist? Det där kan till och med jag som kille tycka... just att de har den bilden av dig och sedan när du inte är så där som de vill att du ska vara, det är ju därför de reagerar.
Tilde de Paula Eby håller med.
– Fast man kan vara fin fast man blir så glad att man säger "tack som fan" när man har fått tv-pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar