Bianca Ingrosso avslöjar sitt hemliga skönhetsingrepp - Stockholm Alex

Latest

2018/07/19

Bianca Ingrosso avslöjar sitt hemliga skönhetsingrepp

Bianca Ingrosso har tidigare berättat att hon har komplex för sina läppar.
I det senaste avsnittet av podcasten "Alice & Bianca - Har du sagt A får du säga B" avslöjar tv-profilen att hon nu har gjort en läppinjektion. 
– Jag kan säga det med gott samvete, för jag har gått runt hela mitt liv och haft så dåligt självförtroende när det gäller mina läppar, säger Ingrosso i podcasten.

Bianca Ingrosso, 23, har valt att prata öppet om kroppskomplex och har berättat att hon har haft komplex för sina läppar. 


Bianca Ingrosso avslöjar Pernilla Wahlgrens engångsligg


I podcasten "Alice & Bianca - Har du sagt A får du säga B", som hon driver tillsammans med vännen och bloggaren Alice Stenlöf, avslöjar Bianca Ingrosso att hon nu har gjort slag i saken och injicerat fillers i läpparna - ett material som sitter kvar i några månader.

– Jag har gjort mina läppar - vem bryr sig? Jag kan säga det med gott samvete, för jag har gått runt hela mitt liv och haft så dåligt självförtroende när det gäller mina läppar. Jag säger inte att det är fult att ha små läppar men till mitt ansikte har jag bara känt att det inte passar, säger hon i avsnittet.
 
Bianca Ingrosso: "Jag behöver inte vara perfekt"

Bianca Ingrosso berättar att det här är något hon har funderat länge på innan hon tog beslutet att göra den tillfälliga läppförstoringen.

Bianca Ingrosso avslöjar sitt hemliga skönhetsingrepp


– Jag har alltid sagt till mig själv att om jag ska ändra något på mig så ska jag ha tänkt på det i tre år. Om jag fortfarande har så mycket komplex att det tagit över min vardag då är det okej att göra något åt det. Nu har det faktiskt gått fem år, säger hon.

Alice Stenlöf säger att hon inte tycker att Bianca Ingrosso behöver försvara sitt beslut och menar att hon ändå kan vara en god förebild. Ingrosso instämmer.

– Jag behöver inte vara perfekt för alla sätt och vis. Jag älskade mina läppar innan och nu älskar jag dem bara lite mer, säger hon.

Bianca Ingrosso gör stor succé med realityserien "Wahlgrens värld" på Kanal 5, sina sociala medier och med sin podcast, som är en av Sveriges största.

Omsättningen för Ingrossos bolag, Bianca Ingrosso AB, uppgick till 6,7 miljoner kronor 2017 och vinsten efter finansnetto till 4,4 miljoner kronor.


Bianca Ingrosso: "Jag tappade sexlusten helt"


”Jag tror nyckeln till allting är att jag alltid följer min magkänsla, tror mycket på mig och har ett bra team, vänner och familj runtomkring mig”, har Ingrosso tidigare skrivit i ett sms till Expressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar