Bianca Ingrosso talar ut om kokainet - Stockholm Alex

Latest

2018/08/18

Bianca Ingrosso talar ut om kokainet

Bianca Ingrosso talar ut om kokainet. U TALAR BIANCA INGROSSO UT OM KOKAINRYKTET SOM OMGÄRDAR HENNE.

Bianca Ingrosso ska ha snortat kokain på en musikfestival. 

Det ryktet får den populära tv-profilen att rasa.

– Det är så sjukt för jag har aldrig tagit en drog, säger hon. 

Förra helgen besökte Bianca Ingrosso, 23, som så många andra festivalen Way out west i Göteborg.

Under den vilda festhelgen ska den populära kändisdottern enligt ihärdiga rykten varit påverkad av kokain.


Bianca Ingrosso talar ut om kokainet


Men Bianca hävdar med bestämdhet att det är rent påhitt.

– Det är så sjukt, för jag har aldrig någonsin tagit kokain och skulle aldrig ta kokain. Jag har aldrig tagit en drog, jag har testat ett bloss marijuana när jag var fjorton. Men det går inte. Jag är så ointresserad av det att det är helt sjukt, säger Bianca till Aftonbladet och fortsätter:

– Jag tror att när jag hör musik och festar och är med kompisar så får jag en annan energikick, livsglädje på kanske en annan nivå än vad andra får. Och då kan jag se ganska borta ut. Det är så många andra som tar droger, det är mycket mer än vad jag hade förväntat, så då tror folk säkert att ”det gör hon också”.

Det är inte första gången Bianca uttalar sig negativt om droger.

Nyligen tog hon upp ämnet i podcasten ”Har du sagt A får du säga B” som hon har tillsammans med Alice Stenlöf.

– Don't ever do drugs. Don't be like the rest of Stockholm. Stockholm är bara en enda stor knarkarkvart.

Bianca Ingrosso talar ut om kokainet


Mamma Pernilla Wahlgren, 50, är faktiskt en av dem – även om det var ett tag sedan. Hon har öppet berättat om en upplevelse med droger. Pernilla befanns sig på ett födelsedagskalas när hon plötsligt erbjöds knark.

– Jag har rökt gräs en gång. På 90-talet. Det var på en väns 40-årsfest och de stod och rökte på trappan, så jag tog två bloss. När mamma spelade i en film mot Johnny Nash, så var Bob Marley med hemma hos mamma och pappa och rökte på med dem. Det fanns väl inte en skådis som inte rökte på förr, har Pernilla sagt i Expressen.