Lotta Engberg sågar Arvingarnas dejt tips - Stockholm Alex

Latest

2020/06/30

Lotta Engberg sågar Arvingarnas dejt tips

Lotta Engberg sågar Arvingarnas dejttips

Lotta Engberg bad Arvingarna komma med raggningstips.

Det slutade i platt fall och efter programmet sågade hon tipsen.
– De var ju helt urusla på dejtandet och det är absolut inget jag kommer ta med mig, säger hon.

Lotta Engberg sågar Arvingarnas dejttips


Under ett segment i ”Lotta på Liseberg” frågade programledaren Lotta Engberg dansbandsgruppen Arvingarna, som samtliga är gifta, om de hade några bra raggningstips eftersom hon själv är singel.

De blev mer eller mindre tysta och kunde inte komma på något direkt bra svar. Lotta Engberg fortsatte att försöka genom att fråga om de raggat någon gång med hjälp av sina låtar, exempelvis genom att säga ”Åh hejsan, du ser nästan ut som en Eloise” – en referens till låten ”Eloise”.

– Det funkar ju jättebra. Underbara tjejer skulle ni också kunna säga. Skulle ni gå väldigt långt skulle ni kunna säga ”I do, i do, i do”, säger Lotta Engberg i programmet.

– Jag vet inte, jag blir alldeles stel här, svarade Casper Janebrink.

Lottas sågning: ”De var ju helt urusla”
Efter programmet säger Lotta Engberg att planen hela tiden var att överraska Arvingarna med frågorna.

– Tanken var att de skulle bli tagna på sängen. Jag hade förberett lite låttitlar för att kolla hur det funkar.

LÄS MER: Dolph Lundgrens ex Jenny om förlovningen: "Ingen respekt"

LÄS MER: Camilla Läckberg om svåra tiden: ”Mår skitdåligt med mig själv”

LÄS MER: Interpol: Iran utfärdar häktningsorder på Trump - ber Interpol om hjälp

LÄS MER: JUST NU: Aktivister stoppade ett flygplan

Hur tyckte du att det gick då?

– Haha, vad ska jag säga? Nej, jag vet att de är lyckligt gifta hela bunten så ragga kan de nog få göra i något annat liv – inte i det här.

Några vidare raggningsknep tyckte Lotta Engberg inte heller att gruppen hade.

– Haha, nej det tyckte jag inte. Det var mer för att hitta en skön ton. Det är göteborgskt här och det behöver inte vara så allvarligt jämt. De har ju lärt sig, Arvingarna, att så fort de ska prata med mig så händer det nånting dumt.

Det är inte några knep du kommer ta med dig till framtida dejt?

– Jag? Nej, de var ju helt urusla på dejtandet och det är absolut inget jag kommer ta med mig.

”Lotta på Liseberg” sänds måndagar 20.00 på TV4, TV4 Play och C More.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar